دشمن، فتنه ای رسانه ای علیه کشور آغاز کرده است

رئیس سازمان صدا و سیما:

دشمن، فتنه ای رسانه ای علیه کشور آغاز کرده است

مشهد - ایرنا - رئیس سازمان صدا و ‌سیما گفت: دشمنان فتنه ای رسانه محور را از طریق راه اندازی 290 شبکه ماهواره ای و فضای مجازی، علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند.

عبدالعلی علی عسکری، چهارشنبه در آیین افتتاح رادیو زیارت و 270 طرح فنی صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: این فتنه پس از آن شکل گرفت که مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم و سعودی، نتوانستند از طریق داعش به امنیت ما ضربه بزنند.
وی گفت: پس از شکست طرح داعش در منطقه، قدرت ما فزونی گرفت و همپیمانان ما در منطقه نیز از جمله حزب الله لبنان و یمنی ها در برابر عربستان قدرت گرفتند.
رئیس صدا و سیما با اشاره به نشست اخیر منافقان در فرانسه تاکید کرد: از تفاله های نفاق و سلطنت طلبی چیزی باقی نمانده و دشمن درصدد ضربه زدن به کشور است و‌ همه دلسوزان بدانند هدف آنان تنها ویرانی ایران و ‌تبدیل آن به لیبی و سوریه است.
علی عسکری گفت: اگر نتوانیم تحولات فنی را همپای جهان رقم بزنیم بعدا دچار برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی خواهیم شد اما خوشبختانه هم اکنون توسعه فنی در سازمان صدا و سیما در سطح استانداردهای جهانی است.
وی در خصوص رادیو زیارت نیز گفت: زیارت بحث مهمی بود که از سوی آستان قدس رضوی پیگیری می شد و هم اکنون این نهاد راه اندازی رادیو تلویزیون های بین المللی در حوزه زیارت را از ما مطالبه می کند. 
آیت الله ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی تصویری به این مراسم گفت: زیارت حرم مطهر رضوی جاذبه زیادی برای مردم داشته و فرصت مناسبی برای تبلیغ مسایل فرهنگی به وجود آورده که بعد از وقوع انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرده است.
این مرجع تقلید شیعه، از زیارت به عنوان یک مکتب عالی تربیتی یاد و اظهار امیدواری کرد که آغاز به کار رادیو زیارت، نه تنها منشا تحولی برای ایران خواهد بود، بلکه می تواند تحولی در تمام جهان ایجاد و پیام حضرت رضا(ع) را به همه جهان ارسال کند.
تولیت آستان قدس رضوی نیز در سخنانی گفت: رسالت این رسانه از آن جهت مهم است که به شناساندن حضرت رضا(ع) و ابعاد شخصیت آن بزرگوار و تبیین هجرت تمدنی ایشان می پردازد.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی افزود: زیارت، دانشگاه انسان سازی است که متن درسش زیارت جامعه کبیره است که عمل به این آموزه ها تحول دنیایی زایر را نیز به همراه دارد .
وی خاطرنشان کرد: با مقوله زیارت بسیاری از اضطرابهای فردی و اجتماعی در محضر حضرت رضا(ع) به سکون و آرامش تبدیل می شود لذا این رادیو از حال و هوای زائر آنچه را که می شود و می تواند باید به مخاطب رسانه منتقل کند.
رادیو 24 ساعته و سراسری زیارت که مستقل از رادیو خراسان رضوی است مهرماه سال گذشته به صورت آزمایشی فعال شده بود که برنامه هایی با محوریت زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و مسائل مربوط به زائران و مجاوران آن حضرت را پخش می کند.
همچنین امروز با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، بهره برداری از 270 طرح فنی شامل توسعه شبکه های رادیو و تلویزیونی، سیگنال رسانی و تاسیسات فنی و ساختمانی این رسانه در استنان خراسان رضوی آغاز شد.
3221/5132

انتهای پیام /*
مبع:خبرگزاری ایرنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 تير 1397برچسب:, | 11:46 | نویسنده : جوادصادقی چیگانی |